Biura Reklamy Mediów 2016 "Biura Reklamy Największych Polskich Mediów" dodatek specjalny do kwietniowego wydania "Press". Prezentacja biur i działów reklamy oraz jej brokerów: struktura, ludzie, osiągnięcia, zamierzenia. Przewodnik po zmieniającej się ofercie niezbędny każdemu reklamodawcy. »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 237 (kwiecień 2016) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 236 (marzec 2016) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 235 (styczeń/luty 2016) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 234 (grudzień 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Panorama Reklamy 2015 - wersja elektroniczna Przygotowany przez redakcję „Press” roczny raport o rynku firm reklamowych obejmuje agencje reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. »
Cena: 12.00 zł
Panorama Reklamy 2015 Przygotowany przez redakcję „Press” roczny raport o rynku firm reklamowych obejmuje agencje reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 233 (listopad 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 232 (październik 2015)  Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 231 (wrzesień 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
|