YouTube. Medium XXI wieku 2016 Pierwszy dodatek "Press" poświęcony w całości serwisowi YouTube. Zawiera teksty analizujące potencjał tego kanału komunikacji - w tym także reklamowy - i jego wpływ na rozwój rynku mediów. Przedstawione wyniki badań i dane prezentują m.in. sposób korzystania z YouTube przez polskich internautów, profil użytkownika, oglądalność reklam. Wydanie zawiera też najnowsze badanie Press-Service Monitoring Mediów: "Top 25 polskich youtuberów" - czyli najbardziej medialnych youtuberów w 2015 roku. Szefowie sieci stowarzyszających twórców internetowych analizują znaczenie digital influencerów na polskim rynku. Natomiast sami youtuberzy prezentują sprzęt, na jakim pracują, dzielą się radami i spostrzeżeniami. W wydaniu także najciekawsze przykłady branded content na YouTube. »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 239 (czerwiec 2016) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 238 (maj 2016) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Biura Reklamy Mediów 2016 - wersja elektroniczna "Biura Reklamy Największych Polskich Mediów" dodatek specjalny do kwietniowego wydania "Press". Prezentacja biur i działów reklamy oraz jej brokerów: struktura, ludzie, osiągnięcia, zamierzenia. Przewodnik po zmieniającej się ofercie niezbędny każdemu reklamodawcy. »
Cena: 12.00 zł
Biura Reklamy Mediów 2016 "Biura Reklamy Największych Polskich Mediów" dodatek specjalny do kwietniowego wydania "Press". Prezentacja biur i działów reklamy oraz jej brokerów: struktura, ludzie, osiągnięcia, zamierzenia. Przewodnik po zmieniającej się ofercie niezbędny każdemu reklamodawcy. »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 237 (kwiecień 2016) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 236 (marzec 2016) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 235 (styczeń/luty 2016) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 234 (grudzień 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Panorama Reklamy 2015 - wersja elektroniczna Przygotowany przez redakcję „Press” roczny raport o rynku firm reklamowych obejmuje agencje reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. »
Cena: 12.00 zł
|