Panorama Reklamy 2015 Przygotowany przez redakcję „Press” roczny raport o rynku firm reklamowych obejmuje agencje reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 233 (listopad 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 232 (październik 2015)  Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 231 (wrzesień 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Kontent Telewizyjny 2015 - wersja elektroniczna 60-stronicowa publikacja poświęcona rynkowi telewizyjnemu i kierunkom jego rozwoju przygotowana przez „Press” we współpracy z Nielsen Audience Measurement. »
Cena: 12.00 zł
Kontent Telewizyjny 2015 60-stronicowa publikacja poświęcona rynkowi telewizyjnemu i kierunkom jego rozwoju przygotowana przez „Press” we współpracy z Nielsen Audience Measurement. »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 230 (lipiec-sierpień 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Events Industry 2015 - wersja elektroniczna Eventy nie są już pojedynczymi wydarzeniami, lecz skutecznym elementem spójnej strategii marketingowej. »
Cena: 12.00 zł
Events Industry 2015 Eventy nie są już pojedynczymi wydarzeniami, lecz skutecznym elementem spójnej strategii marketingowej. »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 229 (czerwiec 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
|