press
29.06.2022 środa
PressPresserwisJedynki gazetGrand PressGrand Press PhotoKontakt
Press | Prenumerata | E-prenumerata | Książki | Wydania archiwalne |  Twój koszyk : 0.00 zł

Press: Numer 268 (wrzesień-październik 2020) - wersja elektronicznaPress: Numer 268 (wrzesień-październik 2020) - wersja elektroniczna

Archiwalne e-wydanie magazynu "Press"

Bieżące cyfrowe wydanie Press możesz zamówić w:       

Nowy "Press" - ponad 200 stron do czytania dla tych, którzy naprawdę chcą wiedzieć

Z początku miało być skromniej
Z Jerzym Sosnowskim, współtwórcą radia Nowy Świat, rozmawia Maciej Kozielski

Taktyczne milczenie
Dziennikarze nie mają wielu zastrzeżeń do tekstu „Gazety Wyborczej” o zarzutach wobec syna Jacka Kurskiego, ale inne media tego tematu nie pociągnęły. A najważniejsze stacje telewizyjne nawet o nim nie wspomniały

Wyznawcy w sieci
Mowę nienawiści traktuje się w Polsce pobłażliwie. A to stwarza zachętę dla twórców skrajnie prawicowych, nacjonalistycznych kanałów. Dzięki zaangażowanym widzom rosną one w siłę

Ostrzegam: nie ma samotnych sprawców
Zbyt późno rozpoznaliśmy sytuację w mediach społecznościowych – mówi Andrea Röpke, niemiecka dziennikarka śledcza...

Prank-dziennikarstwo
Zbieramy ważne informacje za pomocą rozmów telefonicznych, ujawniamy kulisy i zachowania, które w normalnych warunkach nie mogłyby być ukazane – tłumaczy jeden z pranksterów, którzy nagrali Andrzeja Dudę

Łże-kulturalny
Prezes publicznego Radia Dla Ciebie jest znawcą muzyki poważnej, ubiera się dystyngowanie i zapewnia, że dba o kulturę, w tym języka. Pod smokingiem ukrywa się funkcjonariusz PiS o seksistowskich i rasistowskich...

Lubi wpływy
MIKA BRZEZINSKI, współprowadząca program „Morning Joe” w popularnej telewizji newsowej MSNBC (NBCUniversal), słynie z zagorzałej krytyki administracji Donalda Trumpa. Aż trudno uwierzyć, że znajomość z nim była dla niej maszynką do nakręcania słupków

Republika banasiowa
Większą wolność działania mają media na Madagaskarze, a nawet Papui Nowej Gwinei niż w Polsce. Dlaczego upadliśmy tak nisko?

Od zera do fenomenu Twittera
Na polskim Twitterze są zjawiskiem, bo ich wpisy śledzą tysiące osób. Obserwowani przez publicystów, w dyskusje z nimi wchodzą politycy, jednego zbanował Donald Trump. Nie są dziennikarzami, ale błyskotliwie komentują naszą rzeczywistość

Pamięć o Kim
Zginęła na łodzi podwodnej zamordowana przez wynalazcę, o którym robiła materiał. Rodzice Kim Wall walczą, by nie pamiętano jej wyłącznie jako ofiary

Interaktywnie o świecie
Atrakcyjność reportażu interaktywnego wynika przede wszystkim z jego ogromnego potencjału – możliwości pokazania skomplikowanych i pogłębionych treści w przystępnej formie – opowiada PIOTR KLIKS, programista

Zwycięskie okno
Jesień to we Francji gorączkowy czas obstawiania najlepszych książek. A najbardziej pożądana Nagroda Goncourtów w kwocie dziesięciu euro jest ważniejsza od literackiej Nagrody Nobla

Fake newsy w oczach dziennikarzy
Teorie spiskowe o powiązaniu technologii 5G z rozwojem koronawirusa zalały sieć w okresie pandemii. Jak wynika z naszego badania, właśnie fałszywe informacje na temat zdrowia – obok polityki – występują najczęściej

Wiek bez znaczenia
Zamienili prasę na internet z zamiłowania albo z konieczności. Doświadczeni redaktorzy ujawniają różnice między pracą w papierze i sieci

Know-How warsztaty ekonomiczne
„Know-how dziennikarstwo ekonomiczne” to webinarium zorganizowaneprzez magazyn „Press” i Allegro. Podczas szkolenia online dziennikarze i redaktorzy poznali sytuację gospodarczą po wybuchu epidemii

Maj ujawnił prawdę
Z Maciejem Lissowskim, nowym chief operating oficerem w Pathfinder 23, poprzednio dyrektorem zarządzającym Agencji Warszawa, rozmawia Agata Małkowska-Szozda

Przetrwają najsilniejsi
Branża eventowa nie otrzymała od rządu sektorowej pomocy, na jaką liczyła. Mimo to jej przedstawiciele nadal wierzą w skuteczność dialogu z ministerstwami. Głównie dlatego, że nie mają innego wyjścia

Kto stoi za billboardem
Zarobić można sporo, bo godzina szkolenia polityka zaczyna się od tysiąca złotych. PR-owcy niechętnie chwalą się zleceniami i często nie przejmują poglądami klienta

15. Ranking agencji public relations
Agencje public relations w pandemii widzą raczej szansę niż zagrożenie dla swoich biznesów

#Kierunek Polska
Atrakcyjne położenie geograficzne, historia, smak czy wizja słodkiego lenistwa – wszystko może być magnesem. Kampanie promocyjne miast i regionów szczególną rolę odegrały w okresie pandemii

Sekcja specjalna: Telewizja & Wideo Trendy
Czy zobaczymy jesienią programy z udziałem publiczności? Nadawcy telewizyjni szukają sposobów na zdobycie młodego widza, dlatego serialowy maraton czeka nas nie tylko na ekranie TV, ale i w platformach streamingowych. W najnowszym wydaniu specjalnym „Telewizja & Wideo Trendy” wspólnie z Nielsenem analizujemy wskaźniki oglądalności w pandemii.

Cena: 23.00 zł

Liczba egz.




Regulamin serwisu

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. J.H.Dąbrowskiego 75/66
60-523 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
© Press sp. z o.o. sp.k.