press
24.11.2024 niedziela
PressPresserwisJedynki gazetGrand PressGrand Press PhotoKontakt
Press | Prenumerata | E-prenumerata | Książki | Wydania archiwalne |  Twój koszyk : 0.00 zł

Press: Numer 241 (wrzesień 2016)Press: Numer 241 (wrzesień 2016)
Archiwalne wydanie magazynu "Press" »

Cena: 15.00 złkoszyk

Press: Numer 240 (lipiec-sierpień 2016)Press: Numer 240 (lipiec-sierpień 2016)
Archiwalne wydanie magazynu "Press" »

Cena: 15.00 złkoszyk

YouTube. Medium XXI wieku 2016 - wersja elektronicznaYouTube. Medium XXI wieku 2016 - wersja elektroniczna
Pierwszy dodatek "Press" poświęcony w całości serwisowi YouTube. Zawiera teksty analizujące potencjał tego kanału komunikacji - w tym także reklamowy - i jego wpływ na rozwój rynku mediów. Przedstawione wyniki badań i dane prezentują m.in. sposób korzystania z YouTube przez polskich internautów, profil użytkownika, oglądalność reklam. Wydanie zawiera też najnowsze badanie Press-Service Monitoring Mediów: "Top 25 polskich youtuberów" - czyli najbardziej medialnych youtuberów w 2015 roku. Szefowie sieci stowarzyszających twórców internetowych analizują znaczenie digital influencerów na polskim rynku. Natomiast sami youtuberzy prezentują sprzęt, na jakim pracują, dzielą się radami i spostrzeżeniami. W wydaniu także najciekawsze przykłady branded content na YouTube. »

Cena: 12.00 złkoszyk

YouTube. Medium XXI wieku 2016YouTube. Medium XXI wieku 2016
Pierwszy dodatek "Press" poświęcony w całości serwisowi YouTube. Zawiera teksty analizujące potencjał tego kanału komunikacji - w tym także reklamowy - i jego wpływ na rozwój rynku mediów. Przedstawione wyniki badań i dane prezentują m.in. sposób korzystania z YouTube przez polskich internautów, profil użytkownika, oglądalność reklam. Wydanie zawiera też najnowsze badanie Press-Service Monitoring Mediów: "Top 25 polskich youtuberów" - czyli najbardziej medialnych youtuberów w 2015 roku. Szefowie sieci stowarzyszających twórców internetowych analizują znaczenie digital influencerów na polskim rynku. Natomiast sami youtuberzy prezentują sprzęt, na jakim pracują, dzielą się radami i spostrzeżeniami. W wydaniu także najciekawsze przykłady branded content na YouTube. »

Cena: 15.00 złkoszyk

Press: Numer 239 (czerwiec 2016)Press: Numer 239 (czerwiec 2016)
Archiwalne wydanie magazynu "Press" »

Cena: 15.00 złkoszyk

Press: Numer 238 (maj 2016)Press: Numer 238 (maj 2016)
Archiwalne wydanie magazynu "Press" »

Cena: 15.00 złkoszyk

Biura Reklamy Mediów 2016 - wersja elektronicznaBiura Reklamy Mediów 2016 - wersja elektroniczna
"Biura Reklamy Największych Polskich Mediów" dodatek specjalny do kwietniowego wydania "Press". Prezentacja biur i działów reklamy oraz jej brokerów: struktura, ludzie, osiągnięcia, zamierzenia. Przewodnik po zmieniającej się ofercie niezbędny każdemu reklamodawcy. »

Cena: 12.00 złkoszyk

Biura Reklamy Mediów 2016Biura Reklamy Mediów 2016
"Biura Reklamy Największych Polskich Mediów" dodatek specjalny do kwietniowego wydania "Press". Prezentacja biur i działów reklamy oraz jej brokerów: struktura, ludzie, osiągnięcia, zamierzenia. Przewodnik po zmieniającej się ofercie niezbędny każdemu reklamodawcy. »

Cena: 15.00 złkoszyk

Press: Numer 237 (kwiecień 2016)Press: Numer 237 (kwiecień 2016)
Archiwalne wydanie magazynu "Press" »

Cena: 15.00 złkoszyk

Press: Numer 236 (marzec 2016)Press: Numer 236 (marzec 2016)
Archiwalne wydanie magazynu "Press" »

Cena: 15.00 złkoszyk

«« następne [1] [2] [3] ... [9] [10] [11] ... [34] [35] [36] poprzednie »»

Regulamin serwisu

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. J.H.Dąbrowskiego 75/66
60-523 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
© Press sp. z o.o. sp.k.