Events Industry 2015 - wersja elektroniczna Eventy nie są już pojedynczymi wydarzeniami, lecz skutecznym elementem spójnej strategii marketingowej. »
Cena: 12.00 zł
Events Industry 2015 Eventy nie są już pojedynczymi wydarzeniami, lecz skutecznym elementem spójnej strategii marketingowej. »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 229 (czerwiec 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 228 (maj 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 227 (kwiecień 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 226 (marzec 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 225 (styczeń/luty 2015) Archiwalne wydanie magazynu "Press"
NAKŁAD WYCZERPANY
»
Cena: 15.00 zł
Panorama Reklamy 2014 - wersja elektroniczna Tegoroczny raport jest źródłem informacji dla marketerów planujących swoje aktywności reklamowe w 2015 roku.
W tym roku oprócz opisu rynku agencji reklamowych i domów mediów przedstawiamy opowieści 25 ludzi reklamy, które przybliżą nieco to, co działo się na polskim rynku reklamy po 1989 roku. »
Cena: 12.00 zł
Press: Numer 224 (grudzień 2014) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Press: Numer 223 (listopad 2014) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
|