press
23.11.2024 sobota
PressPresserwisJedynki gazetGrand PressGrand Press PhotoKontakt
Press | Prenumerata | E-prenumerata | Książki | Wydania archiwalne |  Twój koszyk : 0.00 zł

Panorama Reklamy 2016 - wersja elektronicznaPanorama Reklamy 2016 - wersja elektroniczna
Wydanie specjalne „Press”: „Panorama Reklamy 2016” »

Cena: 12.00 złkoszyk

Panorama Reklamy 2016Panorama Reklamy 2016
Wydanie specjalne „Press”: „Panorama Reklamy 2016” »

Cena: 15.00 złkoszyk

Press: Numer 245 (styczeń-luty 2017)Press: Numer 245 (styczeń-luty 2017)
Archiwalne wydanie magazynu "Press" »

Cena: 15.00 złkoszyk

Press: Numer 244 (grudzień 2016)Press: Numer 244 (grudzień 2016)
Archiwalne wydanie magazynu "Press" »

Cena: 15.00 złkoszyk

Top Marka 2016 - wersja elektronicznaTop Marka 2016 - wersja elektroniczna
Dodatek informacyjno-edukacyjny do magazynu PRESS »

Cena: 12.00 złkoszyk

Top Marka 2016Top Marka 2016 polecamy
Dodatek informacyjno-edukacyjny do magazynu PRESS »

Cena: 15.00 złkoszyk

Press: Numer 243 (listopad 2016)Press: Numer 243 (listopad 2016)
Archiwalne wydanie magazynu "Press" »

Cena: 15.00 złkoszyk

Press: Numer 242 (październik 2016)Press: Numer 242 (październik 2016)
Archiwalne wydanie magazynu "Press" »

Cena: 15.00 złkoszyk

Telewizja & Wideo 2016 - wersja elektronicznaTelewizja & Wideo 2016 - wersja elektroniczna
Przeciwstawianie tradycyjnej telewizji Internetowi jest już dziś sztuczne, ponieważ widza znajdziemy zarówno przed telewizorem, jak i przed komputerem czy smartfonem. Dlatego w specjalnym wydaniu „Telewizja & Wideo”, które ukaże się z wrześniowym „Press”, analizujemy, jak nadawcy telewizyjni starają się zagospodarować widza internetowego i jak właściciele serwisów internetowych wychowują już swojego widza. Przedstawiamy po raz pierwszy badania dotyczące konsumpcji programów w obu mediach i zależności między nimi oraz zachowań widowni w zależności od pokolenia i modelu oglądania wideo. Opisujemy segment publiczności premium oraz nowy rodzaj widza, tzw. „seryjnych” i light viewerów. W związku z tym, że jesienią wystartuje kilka nowych stacji, prezentujemy ich plany co do podboju rynku telewizyjnego. Przypominamy mocne strony i zasady produkcji spotów wideo do Internetu. Analizujemy elastyczność ofert biur reklam nadawców. W dodatku „Telewizja & Wideo” czytelnik znajdzie wiedzę, która pozwala zrozumieć zmiany zachodzące w widowni telewizyjnej i internetowej. Zapraszamy do lektury. »

Cena: 12.00 złkoszyk

Telewizja & Wideo 2016Telewizja & Wideo 2016
Przeciwstawianie tradycyjnej telewizji Internetowi jest już dziś sztuczne, ponieważ widza znajdziemy zarówno przed telewizorem, jak i przed komputerem czy smartfonem. Dlatego w specjalnym wydaniu „Telewizja & Wideo”, które ukaże się z wrześniowym „Press”, analizujemy, jak nadawcy telewizyjni starają się zagospodarować widza internetowego i jak właściciele serwisów internetowych wychowują już swojego widza. Przedstawiamy po raz pierwszy badania dotyczące konsumpcji programów w obu mediach i zależności między nimi oraz zachowań widowni w zależności od pokolenia i modelu oglądania wideo. Opisujemy segment publiczności premium oraz nowy rodzaj widza, tzw. „seryjnych” i light viewerów. W związku z tym, że jesienią wystartuje kilka nowych stacji, prezentujemy ich plany co do podboju rynku telewizyjnego. Przypominamy mocne strony i zasady produkcji spotów wideo do Internetu. Analizujemy elastyczność ofert biur reklam nadawców. W dodatku „Telewizja & Wideo” czytelnik znajdzie wiedzę, która pozwala zrozumieć zmiany zachodzące w widowni telewizyjnej i internetowej. Zapraszamy do lektury. »

Cena: 15.00 złkoszyk

«« następne [1] [2] [3] ... [8] [9] [10] ... [34] [35] [36] poprzednie »»

Regulamin serwisu

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. J.H.Dąbrowskiego 75/66
60-523 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
© Press sp. z o.o. sp.k.