Panorama Reklamy 2016 - wersja elektroniczna Wydanie specjalne „Press”: „Panorama Reklamy 2016” »
Cena: 12.00 zł
Panorama Reklamy 2016 Wydanie specjalne „Press”: „Panorama Reklamy 2016” »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 245 (styczeń-luty 2017) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 244 (grudzień 2016) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Top Marka 2016 - wersja elektroniczna Dodatek informacyjno-edukacyjny do magazynu PRESS »
Cena: 12.00 zł
Top Marka 2016 Dodatek informacyjno-edukacyjny do magazynu PRESS »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 243 (listopad 2016) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Press: Numer 242 (październik 2016) Archiwalne wydanie magazynu "Press" »
Cena: 15.00 zł
Telewizja & Wideo 2016 - wersja elektroniczna Przeciwstawianie tradycyjnej telewizji Internetowi jest już dziś sztuczne, ponieważ widza znajdziemy zarówno przed telewizorem, jak i przed komputerem czy smartfonem. Dlatego w specjalnym wydaniu „Telewizja & Wideo”, które ukaże się z wrześniowym „Press”, analizujemy, jak nadawcy telewizyjni starają się zagospodarować widza internetowego i jak właściciele serwisów internetowych wychowują już swojego widza. Przedstawiamy po raz pierwszy badania dotyczące konsumpcji programów w obu mediach i zależności między nimi oraz zachowań widowni w zależności od pokolenia i modelu oglądania wideo. Opisujemy segment publiczności premium oraz nowy rodzaj widza, tzw. „seryjnych” i light viewerów. W związku z tym, że jesienią wystartuje kilka nowych stacji, prezentujemy ich plany co do podboju rynku telewizyjnego. Przypominamy mocne strony i zasady produkcji spotów wideo do Internetu. Analizujemy elastyczność ofert biur reklam nadawców.
W dodatku „Telewizja & Wideo” czytelnik znajdzie wiedzę, która pozwala zrozumieć zmiany zachodzące w widowni telewizyjnej i internetowej. Zapraszamy do lektury. »
Cena: 12.00 zł
Telewizja & Wideo 2016 Przeciwstawianie tradycyjnej telewizji Internetowi jest już dziś sztuczne, ponieważ widza znajdziemy zarówno przed telewizorem, jak i przed komputerem czy smartfonem. Dlatego w specjalnym wydaniu „Telewizja & Wideo”, które ukaże się z wrześniowym „Press”, analizujemy, jak nadawcy telewizyjni starają się zagospodarować widza internetowego i jak właściciele serwisów internetowych wychowują już swojego widza. Przedstawiamy po raz pierwszy badania dotyczące konsumpcji programów w obu mediach i zależności między nimi oraz zachowań widowni w zależności od pokolenia i modelu oglądania wideo. Opisujemy segment publiczności premium oraz nowy rodzaj widza, tzw. „seryjnych” i light viewerów. W związku z tym, że jesienią wystartuje kilka nowych stacji, prezentujemy ich plany co do podboju rynku telewizyjnego. Przypominamy mocne strony i zasady produkcji spotów wideo do Internetu. Analizujemy elastyczność ofert biur reklam nadawców.
W dodatku „Telewizja & Wideo” czytelnik znajdzie wiedzę, która pozwala zrozumieć zmiany zachodzące w widowni telewizyjnej i internetowej. Zapraszamy do lektury. »
Cena: 15.00 zł
|