Grand Check (2012) - wersja elektroniczna
Dodatek prezentujący wyniki badania satysfakcji Grand Check
Opinie największych reklamodawców o agencjach reklamowych, domach mediowych i agencjach interaktywnych. Badanie w tym roku przeprowadzono wśród 547 osób, które odpowiadają za kontakty z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i agencjami interaktywnymi w 527 firmach – największych reklamodawcach według Kantar Media.
TNS Polska zapytał te osoby o zadowolenie ze współpracy z podmiotami rynku reklamowego i o to, w jakim stopniu spełniają one szczegółowe potrzeby reklamodawców. Na podstawie odpowiedzi powstał obraz odzwierciedlający atuty i niedostatki poszczególnych segmentów rynku reklamy, a także szczegółowe wyniki dla 13 agencji reklamowych, 19 domów mediowych i 11 agencji interaktywnych. Prezentujemy je w dodatku razem z rankingami podmiotów najwyżej ocenionych w swoich segmentach, najlepiej znanych i tych, z którymi reklamodawcy najbardziej chcieliby współpracować. Cena łącznie z wydaniem "Press".
Cena: 12.00 zł
|