press
24.11.2024 niedziela
PressPresserwisJedynki gazetGrand PressGrand Press PhotoKontakt
Press | Prenumerata | E-prenumerata | Książki | Wydania archiwalne |  Twój koszyk : 0.00 zł

Grand Check (2012) - wersja elektronicznaGrand Check (2012) - wersja elektroniczna

Dodatek prezentujący wyniki badania satysfakcji Grand Check

Opinie największych reklamodawców o agencjach reklamowych, domach mediowych i agencjach interaktywnych. Badanie w tym roku przeprowadzono wśród 547 osób, które odpowiadają za kontakty z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i agencjami interaktywnymi w 527 firmach – największych reklamodawcach według Kantar Media.

TNS Polska zapytał te osoby o zadowolenie ze współpracy z podmiotami rynku reklamowego i o to, w jakim stopniu spełniają one szczegółowe potrzeby reklamodawców. Na podstawie odpowiedzi powstał obraz odzwierciedlający atuty i niedostatki poszczególnych segmentów rynku reklamy, a także szczegółowe wyniki dla 13 agencji reklamowych, 19 domów mediowych i 11 agencji interaktywnych. Prezentujemy je w dodatku razem z rankingami podmiotów najwyżej ocenionych w swoich segmentach, najlepiej znanych i tych, z którymi reklamodawcy najbardziej chcieliby współpracować. Cena łącznie z wydaniem "Press".

Cena: 12.00 zł

Liczba egz.




Regulamin serwisu

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. J.H.Dąbrowskiego 75/66
60-523 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
© Press sp. z o.o. sp.k.