Siła Wizji 2013 - wersja elektroniczna
Specjalne wydanie magazynu "Press" poświęcone rynkowi telewizyjnemu. Partnerem jest Nielsen Audience Measurement Polska.
W lipcu 2013 roku zakończyła się era telewizji analogowej w Polsce, polski widz staje się coraz bardziej wyedukowany i wymagający, konkurencją dla klasycznego telewizora zaczyna być ekran komputera czy tabletu - jak w tej sytuacji zachowają się nadawcy? jakie strategie przyjmą? co wiedzą o swoim widzu? czy w ogóle można współczesnego widza zbadać? Na te i inne pytania odpowiadamy właśnie w dodatku "Siła Wizji". Na podstawie danych NAM prezentujemy charakterystykę polskiej widowni, jak się zmienia jej zachowanie i korzystanie z telewizji. Opisujemy strategie nadawców telewizyjnych w tej nowej rzeczywistości rynkowej. Udowadniamy, że z sukcesami wykorzystują każde nowe źródło przekazu telewizyjnego. Pokazujemy, że Internet nie tylko nie zagraża tradycyjnej telewizji, lecz wręcz ją wzmacnia oraz że mimo potężnego zasięgu Internetu to reklama w telewizji pozostaje skuteczniejsza i w wielu wypadkach nie do zastąpienia. A ponadto przedstawiamy, jak z cyfryzacją radzą sobie nadawcy w USA, Niemczech i Francji. "Siła Wizji" to pierwsze tak kompleksowe opracowanie dotyczące trendów na polskim rynku telewizyjnym. Dla chcących współpracować bądź inwestować w telewizji - niezastąpione źródło wiedzy.
Cena łącznie z wydaniem "Press".
Cena: 12.00 zł
|