press
24.11.2024 niedziela
PressPresserwisJedynki gazetGrand PressGrand Press PhotoKontakt
Press | Prenumerata | E-prenumerata | Książki | Wydania archiwalne |  Twój koszyk : 0.00 zł

Panorama Reklamy 2014 - wersja elektronicznaPanorama Reklamy 2014 - wersja elektroniczna

Tegoroczny raport jest źródłem informacji dla marketerów planujących swoje aktywności reklamowe w 2015 roku. W tym roku oprócz opisu rynku agencji reklamowych i domów mediów przedstawiamy opowieści 25 ludzi reklamy, które przybliżą nieco to, co działo się na polskim rynku reklamy po 1989 roku.

„Panorama Reklamy”, przygotowywany przez redakcję „Press” roczny raport o rynku firm reklamowych tradycyjnie obejmuje agencje reklamowe, domy mediowe oraz agencje interaktywne.
Tegoroczny raport skoncentrował się na analizie i ocenie kilkudziesięciu najważniejszych graczy na rynku.
Ocena ta uwzględnia:
• bilans nowych i straconych klientów (wraz z oceną znaczenia tych budżetów, ze względu na ich szacunkową wielkość),
• rozwój agencji (wzrost lub spadek zatrudnienia, inwestycje, przejęcia),
• największe dokonania kreatywne i zwycięstwa na polskich i zagranicznych festiwalach kreatywnych i marketingowych.
Każda z ocenianych firm została opisana – jej wyniki za rok bieżący (2014) zostały zestawione z jej osiągnięciami w dłuższej perspektywie, co pozwoliło zdefiniować jej słabe i mocne strony. Informacje z KRS pomogły nam ocenić finansową sytuację każdej z prezentowanych firm.
Tegoroczny raport jest kompendium wiedzy o rynku reklamy w Polsce w 2014 roku.

Cena: 12.00 zł

Liczba egz.




Regulamin serwisu

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. J.H.Dąbrowskiego 75/66
60-523 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
© Press sp. z o.o. sp.k.