Panorama Reklamy 2014 - wersja elektroniczna
Tegoroczny raport jest źródłem informacji dla marketerów planujących swoje aktywności reklamowe w 2015 roku.
W tym roku oprócz opisu rynku agencji reklamowych i domów mediów przedstawiamy opowieści 25 ludzi reklamy, które przybliżą nieco to, co działo się na polskim rynku reklamy po 1989 roku.
„Panorama Reklamy”, przygotowywany przez redakcję „Press” roczny raport o rynku firm reklamowych tradycyjnie obejmuje agencje reklamowe, domy mediowe oraz agencje interaktywne.
Tegoroczny raport skoncentrował się na analizie i ocenie kilkudziesięciu najważniejszych graczy na rynku.
Ocena ta uwzględnia:
• bilans nowych i straconych klientów (wraz z oceną znaczenia tych budżetów, ze względu na ich szacunkową wielkość),
• rozwój agencji (wzrost lub spadek zatrudnienia, inwestycje, przejęcia),
• największe dokonania kreatywne i zwycięstwa na polskich i zagranicznych festiwalach kreatywnych i marketingowych.
Każda z ocenianych firm została opisana – jej wyniki za rok bieżący (2014) zostały zestawione z jej osiągnięciami w dłuższej perspektywie, co pozwoliło zdefiniować jej słabe i mocne strony. Informacje z KRS pomogły nam ocenić finansową sytuację każdej z prezentowanych firm.
Tegoroczny raport jest kompendium wiedzy o rynku reklamy w Polsce w 2014 roku.
Cena: 12.00 zł
|