press
24.11.2024 niedziela
PressPresserwisJedynki gazetGrand PressGrand Press PhotoKontakt
Press | Prenumerata | E-prenumerata | Książki | Wydania archiwalne |  Twój koszyk : 0.00 zł

Kontent Telewizyjny 2015Kontent Telewizyjny 2015

60-stronicowa publikacja poświęcona rynkowi telewizyjnemu i kierunkom jego rozwoju przygotowana przez „Press” we współpracy z Nielsen Audience Measurement.

Specjalny dodatek do „Press” 9/2015 prezentuje strategie nadawców telewizyjnych w erze cyfryzacji i rozdrobnienia rynku, a przede wszystkim - wobec rozwoju mobilnego internetu. Mobinauta to dziś bowiem nowy rodzaj widza, który chce oglądać programy nie tylko w tradycyjnym telewizorze. Nadawcy i dostawcy kontentu VoD wychodzą temu naprzeciw - w specjalnym wydaniu „Press” opisujemy ich oferty. Ponadto analizujemy skutki dwóch lat istnienia naziemniej telewizji cyfrowej w Polsce, strategie kanałów telewizyjnych i przyczyny ostatnich rebrandingów, politykę nadawców wobec reklamodawców. Wydanie zawiera też przeprowadzone przez MEC badania dotyczące preferencji internautów co do oferty VoD, zachowań e-widzów i ich oceny programów telewizyjnych. Są także materiały o najnowszych trendach telewizyjnych na rynkach amerykańskim, francuskim i niemieckim.

 

Cena łącznie z wydaniem "Press"

Cena: 15.00 zł

Liczba egz.




Regulamin serwisu

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. J.H.Dąbrowskiego 75/66
60-523 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
© Press sp. z o.o. sp.k.