Kontent Telewizyjny 2015 - wersja elektroniczna
60-stronicowa publikacja poświęcona rynkowi telewizyjnemu i kierunkom jego rozwoju przygotowana przez „Press” we współpracy z Nielsen Audience Measurement.
Specjalny dodatek do „Press” 9/2015 prezentuje strategie nadawców telewizyjnych w erze cyfryzacji i rozdrobnienia rynku, a przede wszystkim - wobec rozwoju mobilnego internetu. Mobinauta to dziś bowiem nowy rodzaj widza, który chce oglądać programy nie tylko w tradycyjnym telewizorze. Nadawcy i dostawcy kontentu VoD wychodzą temu naprzeciw - w specjalnym wydaniu „Press” opisujemy ich oferty. Ponadto analizujemy skutki dwóch lat istnienia naziemniej telewizji cyfrowej w Polsce, strategie kanałów telewizyjnych i przyczyny ostatnich rebrandingów, politykę nadawców wobec reklamodawców. Wydanie zawiera też przeprowadzone przez MEC badania dotyczące preferencji internautów co do oferty VoD, zachowań e-widzów i ich oceny programów telewizyjnych. Są także materiały o najnowszych trendach telewizyjnych na rynkach amerykańskim, francuskim i niemieckim.
Cena łącznie z wydaniem "Press"
Cena: 12.00 zł
|