Press: Numer 265 (marzec-kwiecień 2020)
Archiwalne wydanie magazynu "Press"
Nowy "Press" - ponad 200 stron do czytania dla tych, którzy naprawdę chcą wiedzieć
Iza Koprowiak nie kalkuluje, skąd cisza nad Machałą, Ogórek chce więcej
Mam taką cechę, że jak już wiem, że coś jest prawdą, muszę to napisać niezależnie od konsekwencji - mówi Szymonowi Jadczakowi Iza Koprowiak, dziennikarka sportowa „Przeglądu Sportowego”.
Pisanie tekstów redakcyjnych na zamówienie polityków najbardziej oburza szeregowych dziennikarzy. Ich szefów już niekoniecznie. Czy stąd ta daleko idąca ostrożność mediów wobec sprawy Tomasza Machały?
Firma zawiniła, zwolnili dziennikarza. Pytamy o zasady, którymi kierują się szefowie mediów i sprawdzamy, czy strategia na kozła ofiarnego na pewno jest skuteczna.
Opinie dziennikarzy tuż po ogłoszeniu przez Szymona Hołownię chęci kandydowania pełne były uszczypliwości. Przytaczamy listę tych komplementów.
Tylko w jednym jest stała: lubi błyszczeć. Magdalena Ogórek dziś broni rządów PiS, choć wcześniej była twarzą lewicy. I chce coraz więcej.
W agencji Bloomberg dziennikarze nie mogą publikować analiz o starającym się o nominację prezydencką Michaelu Bloombergu. Nowe zasady rozpętały ogólnoamerykańską dyskusję o wolności słowa.
Jak Estonia walczy ze Sputnikiem i co na to dziennikarskie organizacje światowe?
Już nie w strefach konfliktu, ale coraz częściej życie dziennikarzy jest zagrożone w tak zwanych krajach pokoju.
Wojciech Wilczyk, który sfotografował murale kibicowskie i patriotyczne, opowiada o mowie nienawiści na murach i obojętności przechodzących obok.
Adriana Rozwadowska radzi, jak szukać sprzymierzeńców, kiedy pisze się o korporacjach i łamaniu przez nie praw pracowniczych.
Ich zadaniem jest rozbudzać emocje i mobilizować do działania. Mówcy motywacyjni przy okazji mogą sporo zarobić.
Z lokalnych pism sprzedaje się najlepiej. „Tygodnik Zamojski” udowadnia, że da się utrzymać przywiązanie czytelnika i na tym zarabiać.
Francja ma najszerszą na świecie ofertę platform prasy w abonamencie. Jak oni to robią?
Sport pomógł zjednoczyć Polaków wokół TVP - przyznaje Jacek Kurski. Kilkaset milionów wydanych na licencje uczyniły z TVP Sport lidera wśród kanałów sportowych.
Niewielu wydawców chwali się liczbą sprzedanych dostępów cyfrowych. I wcale nie dlatego, że nie ma czym.
Dziennikarze na Instagramie nie tylko pompują własne ego.
- Minął czas agencji 360 stopni, w których wszyscy starali się zbudować zintegrowaną ofertę. Dziś liczy się specjalizacja - mówi Piotr Morkowski, który przejął Brand New Galaxy.
Agencje brandingowe nie chcą startować w przetargach za darmo.
A poza tym w najnowszym magazynie „Press” ranking pism i portali o rynku kolejowym i sekcja specjalna „Biura reklamy”. Cena: 29.00 zł
|