Press: Numer 267 (lipiec-sierpień 2020) Polecamy!
Archiwalne wydanie magazynu "Press"
Nowy "Press" - ponad 200 stron do czytania dla tych, którzy naprawdę chcą wiedzieć
Zostaną najtwardsi Z Ewą Ivanową, dziennikarką „Gazety Wyborczej”, rozmawia Grzegorz Kopacz
Blajer mówi: biznes Dziennikarze ekonomiczni z zadziwiającą zręcznością tłumaczą przejście swojego kolegi Pawła Blajera z TVN 24 do TVP Info
Niemiecki eksperyment Rekordowe zasięgi i historyczne wzrosty prenumerat cyfrowych nie rekompensują utraty reklamodawców i wysokich kosztów dystrybucji. Jak niemieccy wydawcy planują przetrwać kryzys?
Korona stanów W ciągu miesiąca od wybuchu epidemii zwolnienia i cięcia pensji dotknęły co najmniej 36 tys. pracowników mediów w Stanach Zjednoczonych. Koronawirus obnażył największe słabości amerykańskiego rynku medialnego
Eter internetu Do większości nowych internetowych rozgłośni trafiły znane głosy, ale są także nowe odkrycia
Terytorium Komanczów Policja ściga kilkunastu dziennikarzy i ludzi mediów za relacjonowanie wydarzeń spod domu Jarosława Kaczyńskiego. Zarzuty są absurdalne, ale strategia przynosi efekty – już niewielu się tam pojawia
Kręci nas technologia Ranking najlepszych magazynów online
Ból Trójki Masowo odchodzili, teraz wracają. Na Myśliwieckiej po zmianie dyrektora wygrywa nowa nadzieja czy stary sentyment i wygoda?
Czasem musisz skłamać Z Lene Wold, autorką reportażu „Honor. Opowieść ojca, który zabił własną córkę”, rozmawia Weronika Mirowska
Republika literatów Czy polityk, który nie opublikował żadnej książki, może osiągnąć sukces we Francji? Nie wiadomo, gdyż takich praktycznie nie ma
Zarządzanie chaosem Tysiące stron notatek, cytatów, linków i dźwięków pogrupowane w katalogi, które łatwo daje się przeszukać, by znaleźć właściwy wątek – reporterzy zdradzają, jak budują swoje archiwa
Myśl jak czytelnik Koronawirus sprawił, że dziennikarze zrozumieli, iż wydania online są równie ważne jak papierowe. Jak pisać i redagować w sieci?
Cios w serce Perypetie agencji informacyjnej w Australii to symptom globalnego problemu, w którym wydawcy medialni przegrywają walkę z platformami technologicznymi udostępniającymi treści za darmo
Sąd nad dziennikarką Za tekst o nauczycielce, która urodziła dziecko 14-letniemu uczniowi, Ewa Bąkowska dostała Hienę Miesiąca. Dziś już nie pracuje w tygodniku „7 Dni Kalisza”, gazety też już nie ma
Rusyfikacja Przykład rosyjskiego dziennika „Wiedomosti” pokazuje, jak prawo wykluczające zagranicznego właściciela przeradza się w cenzurę i łamanie dziennikarskich kręgosłupów
Złodzieje marzeń Jeśli średnio jeden użytkownik wykonuje 15 odsłon dziennie, to uzyskujemy ok. 10 mld akcji zapisanych każdego dnia. Na podstawie takich informacji możemy sprawdzić, na ile czytający stronę internetową lub serwis są do siebie podobni
Czyste nośniki, brudna gra W Niemczech, gdzie tablety i smartfony podlegają opłatom reprograficznym, do twórców trafia ponad 200 mln euro, we Francji – ponad 170 mln euro, a w Polsce – zaledwie 1,66 mln euro. Lobbing producentów sprzętu zawsze wygrywa
Nie dam się przegonić Z Jackiem Szydłowskim, autorem Zdjęcia Roku w konkursie Grand Press Photo 2020, rozmawia Iga Kołacz
Nie tylko polityka W Polsce nie brakuje dobrych fotografów, ale za bardzo koncentrujecie się na polityce – mówi Pieter Ten Hoopen, przewodniczący jury Grand Press Photo 2020
Grand Press Photo 2020 XVI edycja konkursu Grand Press Photo była wyjątkowa: fotoreporterzy nadesłali rekordową liczbę zdjęć, gala i obrady jury zostały przeprowadzone online, tydzień przed galą – po raz pierwszy – ujawniliśmy nominowane do finału zdjęcia. A internauci przyznali swoją nagrodę
Bohater potrzebny od zaraz Pisma dla dzieci coraz częściej oprócz dostarczania rozrywki skupiają się na rozwijaniu umiejętności. Największy sukces zapewniają te oparte na licencji bajek z rozpoznawalną postacią, z którą czytelnicy mogą się zaprzyjaźnić
Wierzę w intuicję Z Marcinem Sienkowskim, Dyrektorem Marketingu w OLX, rozmawia Iga Kołacz
Kryzysowy maraton Większość agencji szuka oszczędności w redukcji wynagrodzeń, by przygotować się na gorsze czasy. Inne wręcz przeciwnie – próbują zatrzymać ludzi, oferując im budżet na kawę i prąd w czasie home office
Ostry cień #hot16challenge2 Miała być akcja wsparcia dla ochrony zdrowia, ale szybko zamieniła się w festiwal protest songów. Różnych opcji
Zostań na YouTube Podczas pandemii marki zrozumiały, że nie przetrwają bez promocji w internecie, w tym na YouTubie. A tam królują influencerzy, którzy na nowo przypomnieli sobie o codziennym kontakcie z fanami
Wraz z Press 07-08.2020 otrzymujesz dodatek specjalny (w 1-ym grzbiecie)
Sekcja specjalna: Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Zapraszamy do lektury. Cena: 29.00 zł
|