Press: Numer 268 (wrzesień-pazdziernik 2020)
Najnowsze wydanie magazynu "Press"
Nowy "Press" - ponad 200 stron do czytania dla tych, którzy naprawdę chcą wiedzieć
Z początku miało być skromniej Z Jerzym Sosnowskim, współtwórcą radia Nowy Świat, rozmawia Maciej Kozielski
Taktyczne milczenie Dziennikarze nie mają wielu zastrzeżeń do tekstu „Gazety Wyborczej” o zarzutach wobec syna Jacka Kurskiego, ale inne media tego tematu nie pociągnęły. A najważniejsze stacje telewizyjne nawet o nim nie wspomniały
Wyznawcy w sieci Mowę nienawiści traktuje się w Polsce pobłażliwie. A to stwarza zachętę dla twórców skrajnie prawicowych, nacjonalistycznych kanałów. Dzięki zaangażowanym widzom rosną one w siłę
Ostrzegam: nie ma samotnych sprawców Zbyt późno rozpoznaliśmy sytuację w mediach społecznościowych – mówi Andrea Röpke, niemiecka dziennikarka śledcza...
Prank-dziennikarstwo Zbieramy ważne informacje za pomocą rozmów telefonicznych, ujawniamy kulisy i zachowania, które w normalnych warunkach nie mogłyby być ukazane – tłumaczy jeden z pranksterów, którzy nagrali Andrzeja Dudę
Łże-kulturalny Prezes publicznego Radia Dla Ciebie jest znawcą muzyki poważnej, ubiera się dystyngowanie i zapewnia, że dba o kulturę, w tym języka. Pod smokingiem ukrywa się funkcjonariusz PiS o seksistowskich i rasistowskich...
Lubi wpływy MIKA BRZEZINSKI, współprowadząca program „Morning Joe” w popularnej telewizji newsowej MSNBC (NBCUniversal), słynie z zagorzałej krytyki administracji Donalda Trumpa. Aż trudno uwierzyć, że znajomość z nim była dla niej maszynką do nakręcania słupków
Republika banasiowa Większą wolność działania mają media na Madagaskarze, a nawet Papui Nowej Gwinei niż w Polsce. Dlaczego upadliśmy tak nisko?
Od zera do fenomenu Twittera Na polskim Twitterze są zjawiskiem, bo ich wpisy śledzą tysiące osób. Obserwowani przez publicystów, w dyskusje z nimi wchodzą politycy, jednego zbanował Donald Trump. Nie są dziennikarzami, ale błyskotliwie komentują naszą rzeczywistość
Pamięć o Kim Zginęła na łodzi podwodnej zamordowana przez wynalazcę, o którym robiła materiał. Rodzice Kim Wall walczą, by nie pamiętano jej wyłącznie jako ofiary
Interaktywnie o świecie Atrakcyjność reportażu interaktywnego wynika przede wszystkim z jego ogromnego potencjału – możliwości pokazania skomplikowanych i pogłębionych treści w przystępnej formie – opowiada PIOTR KLIKS, programista
Zwycięskie okno Jesień to we Francji gorączkowy czas obstawiania najlepszych książek. A najbardziej pożądana Nagroda Goncourtów w kwocie dziesięciu euro jest ważniejsza od literackiej Nagrody Nobla
Fake newsy w oczach dziennikarzy Teorie spiskowe o powiązaniu technologii 5G z rozwojem koronawirusa zalały sieć w okresie pandemii. Jak wynika z naszego badania, właśnie fałszywe informacje na temat zdrowia – obok polityki – występują najczęściej
Wiek bez znaczenia Zamienili prasę na internet z zamiłowania albo z konieczności. Doświadczeni redaktorzy ujawniają różnice między pracą w papierze i sieci
Know-How warsztaty ekonomiczne „Know-how dziennikarstwo ekonomiczne” to webinarium zorganizowaneprzez magazyn „Press” i Allegro. Podczas szkolenia online dziennikarze i redaktorzy poznali sytuację gospodarczą po wybuchu epidemii
Maj ujawnił prawdę Z Maciejem Lissowskim, nowym chief operating oficerem w Pathfinder 23, poprzednio dyrektorem zarządzającym Agencji Warszawa, rozmawia Agata Małkowska-Szozda
Przetrwają najsilniejsi Branża eventowa nie otrzymała od rządu sektorowej pomocy, na jaką liczyła. Mimo to jej przedstawiciele nadal wierzą w skuteczność dialogu z ministerstwami. Głównie dlatego, że nie mają innego wyjścia
Kto stoi za billboardem Zarobić można sporo, bo godzina szkolenia polityka zaczyna się od tysiąca złotych. PR-owcy niechętnie chwalą się zleceniami i często nie przejmują poglądami klienta
15. Ranking agencji public relations Agencje public relations w pandemii widzą raczej szansę niż zagrożenie dla swoich biznesów
#Kierunek Polska Atrakcyjne położenie geograficzne, historia, smak czy wizja słodkiego lenistwa – wszystko może być magnesem. Kampanie promocyjne miast i regionów szczególną rolę odegrały w okresie pandemii
Sekcja specjalna: Telewizja & Wideo Trendy Czy zobaczymy jesienią programy z udziałem publiczności? Nadawcy telewizyjni szukają sposobów na zdobycie młodego widza, dlatego serialowy maraton czeka nas nie tylko na ekranie TV, ale i w platformach streamingowych. W najnowszym wydaniu specjalnym „Telewizja & Wideo Trendy” wspólnie z Nielsenem analizujemy wskaźniki oglądalności w pandemii. Cena: 29.00 zł
|