Press: Numer 271 (marzec-kwiecień 2021)
Archiwalne wydanie magazynu "Press"
Nowy "Press" - ponad 200 stron do czytania dla tych, którzy naprawdę chcą wiedzieć
Piotr Kraśko o wywiadzie z kard. Dziwiszem, pracy korespondenta i różnicy między TVP a TVN. Podatek od reklamy pokazał, że władza chce wykończyć krytyczne media, ale udowodnił też, że branża może mówić jednym głosem. Kim jest Agnieszka Kamińska, prezeska Polskiego Radia, która wykończyła Trójkę, i dlaczego nie umiemy mówić dziennikarzom trzymającym z władzą, co sądzimy o ich postawie.
W najnowszym numerze magazynu „Press” także:
- Twórcy amerykańskiej platformy blogowej Substack przekonują dziennikarzy, że dobrze zarobią na pisaniu newsletterów.
- Nie ma szans, by normalny człowiek odgadł, co kryją w sobie tytuły-zagadki na internetowych portalach. Czytelnik musi kliknąć.
- Nadzy ochotnicy poszukiwani – randkowy show, w którym nikt nie ma nic do ukrycia, budzi skrajne odczucia. Wkrótce polska edycja programu.
- Dlaczego polscy publicyści uważają, że czytelnicy czekają na ich prognozy? W dodatku często się mylą. Sprawdź, jak się tłumaczą.
- Rozmowa z Olgą Gitkiewicz, laureatką nagrody za Książkę Reporterską Roku, która zdradza, o czym będzie jej kolejna książka.
- Właściciel Alden Global Capital bogaci się na dziennikach lokalnych w USA, tnąc etaty i sprzedając redakcyjne siedziby.
- Czytelnicy lokalnych mediów wolą dokładać sobie na forach niż dyskutować konstruktywnie. Obrywa się też redakcjom
- Judyta Papp, krakowska fotografka znanych Polaków, znalazła sposób, jak sądownie uzyskiwać wysokie ceny za swoje zdjęcia. Odkrywamy to, o czym nie pozwala pisać.
- Maciej Skrzątek vel Wróżbita Maciej konsekwentnie wspina się po drabinie celebryckości i nie waha się na podstawie kart tarota mówić ludziom, co mają robić.
- Warsztat, jak pisać o osobach LGBT+. 9 wskazówek, jak nie popełniać gaf i okazywać szacunek słowem.
- Publiczna TV w Holandii usunęła ze swoich wozów transmisyjnych logo w obawie przed napaściami. Wielu dziennikarzy uważa to za tchórzostwo.
- Rozmowa z Maciejem Petruczenką, laureatem Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego, który tłumaczy, za co pokochał piłkę nożną, a za co saneczkarstwo i dlaczego o Robercie Lewandowskim nie wypada pisać „Lewy”.
- Barbara Pawlik opisuje, jak dostała pracę marzeń i fotografowała unijnych komisarzy.
- Paweł Kastory to jedna z najważniejszych postaci polskiej reklamy. Nasi rozmówcy mówią o nim jako postaci posągowej. Choć nie wszyscy.
- Agencje reklamowe musiały w pandemii zweryfikować swoje słabe i mocne strony oraz postawić na nowe umiejętności – debata.
- Specjaliści od e-mail marketingu doradzają, jak pisać newslettery, by sprzedawać więcej.
- Reklamy bez emocji nie mogą istnieć. Jak wzbudzać uczucia, by trafiać do klientów i ich portfeli?
Ponadto sekcja specjalna: Biura reklamy największych polskich mediów – nowe oferty, prezentacje zespołów, Hity 2020.
---------------
Elektroniczne wersje Press i prenumeraty można zamawiać również u zewnętrznych dystrybutorów e-wydań tj.
www.e-kiosk.pl, www.egazety.pl, www.nexto.pl, www.Publio.pl
Cena: 29.00 zł
|