press
27.11.2024 środa
PressPresserwisJedynki gazetGrand PressGrand Press PhotoKontakt
Press | Prenumerata | E-prenumerata | Książki | Wydania archiwalne |  Twój koszyk : 0.00 zł

Press: Numer 271 (marzec-kwiecień 2021) - wersja elektronicznaPress: Numer 271 (marzec-kwiecień 2021) - wersja elektroniczna

Archiwalne e-wydanie magazynu "Press"

Bieżące cyfrowe wydanie Press możesz zamówić w:       

Nowy "Press" - ponad 200 stron do czytania dla tych, którzy naprawdę chcą wiedzieć

Piotr Kraśko o wywiadzie z kard. Dziwiszem, pracy korespondenta i różnicy między TVP a TVN. Podatek od reklamy pokazał, że władza chce wykończyć krytyczne media, ale udowodnił też, że branża może mówić jednym głosem. Kim jest Agnieszka Kamińska, prezeska Polskiego Radia, która wykończyła Trójkę, i dlaczego nie umiemy mówić dziennikarzom trzymającym z władzą, co sądzimy o ich postawie.

W najnowszym numerze magazynu „Press” także:

  • Twórcy amerykańskiej platformy blogowej Substack przekonują dziennikarzy, że dobrze zarobią na pisaniu newsletterów.
  • Nie ma szans, by normalny człowiek odgadł, co kryją w sobie tytuły-zagadki na internetowych portalach. Czytelnik musi kliknąć.
  • Nadzy ochotnicy poszukiwani – randkowy show, w którym nikt nie ma nic do ukrycia, budzi skrajne odczucia. Wkrótce polska edycja programu.
  • Dlaczego polscy publicyści uważają, że czytelnicy czekają na ich prognozy? W dodatku często się mylą. Sprawdź, jak się tłumaczą.
  • Rozmowa z Olgą Gitkiewicz, laureatką nagrody za Książkę Reporterską Roku, która zdradza, o czym będzie jej kolejna książka.
  • Właściciel Alden Global Capital bogaci się na dziennikach lokalnych w USA, tnąc etaty i sprzedając redakcyjne siedziby.
  • Czytelnicy lokalnych mediów wolą dokładać sobie na forach niż dyskutować konstruktywnie. Obrywa się też redakcjom
  • Judyta Papp, krakowska fotografka znanych Polaków, znalazła sposób, jak sądownie uzyskiwać wysokie ceny za swoje zdjęcia. Odkrywamy to, o czym nie pozwala pisać.
  • Maciej Skrzątek vel Wróżbita Maciej konsekwentnie wspina się po drabinie celebryckości i nie waha się na podstawie kart tarota mówić ludziom, co mają robić.
  • Warsztat, jak pisać o osobach LGBT+. 9 wskazówek, jak nie popełniać gaf i okazywać szacunek słowem.
  • Publiczna TV w Holandii usunęła ze swoich wozów transmisyjnych logo w obawie przed napaściami. Wielu dziennikarzy uważa to za tchórzostwo.
  • Rozmowa z Maciejem Petruczenką, laureatem Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego, który tłumaczy, za co pokochał piłkę nożną, a za co saneczkarstwo i dlaczego o Robercie Lewandowskim nie wypada pisać „Lewy”.
  • Barbara Pawlik opisuje, jak dostała pracę marzeń i fotografowała unijnych komisarzy.
  • Paweł Kastory to jedna z najważniejszych postaci polskiej reklamy. Nasi rozmówcy mówią o nim jako postaci posągowej. Choć nie wszyscy.
  • Agencje reklamowe musiały w pandemii zweryfikować swoje słabe i mocne strony oraz postawić na nowe umiejętności – debata.
  • Specjaliści od e-mail marketingu doradzają, jak pisać newslettery, by sprzedawać więcej.
  • Reklamy bez emocji nie mogą istnieć. Jak wzbudzać uczucia, by trafiać do klientów i ich portfeli?

Ponadto sekcja specjalna: Biura reklamy największych polskich mediów – nowe oferty, prezentacje zespołów, Hity 2020.

Zapraszamy do lektury.


---------------
Elektroniczne wersje Press i prenumeraty można zamawiać również u zewnętrznych dystrybutorów e-wydań tj.
www.e-kiosk.pl
www.egazety.pl
www.nexto.pl
www.Publio.pl

Cena: 23.00 zł

Liczba egz.




Regulamin serwisu

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. J.H.Dąbrowskiego 75/66
60-523 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
© Press sp. z o.o. sp.k.